Wymiana i zwroty


Jak mogę zwrócić produkt dentystyczny?

W sekcji „Moje konto” możesz łatwo uzyskać dostęp do opcji „Zwroty”. Po sprawdzeniu wszystkich informacji wyślemy kuriera po paczkę.

Agencja transportowa skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia odbioru.

Jaki jest termin zwrotu produktu?

Materiał można zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu (data wystawienia faktury).

Zwroty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu oraz w opakowaniu chroniącym indywidualne opakowanie produktu. Dontalia pokryje również koszty wysyłki zwrotów.

Czy zwroty wiążą się z dodatkowymi kosztami?
Zwroty są bezpłatne w ustalonych terminach (30 dni).
Jak otrzymam zwróconą kwotę?
Zwroty są dokonywane natychmiast po otrzymaniu towaru na magazynie, za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do zakupu.
Co mam zrobić, jeśli zwrócona kwota jest nie prawidłowa?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, pisząc wiadomość e-mail na adres info@dontalia.pl, podając szczegółu problemu. Jeden z naszych specjalistów odpowie tak szybko jak to możliwe, w następujących godzinach: poniedziałek – piątek 9:00 – 17:00 (CET)
*Specjalne zasady zwrotów:
  • Artykuły, które nie zostały zwrócone w oryginalnym opakowaniu lub które wyglądają na używane, nie będą akceptowane.
  • Przedmioty specjalne, które nie pojawiają się na stronie internetowej Dontalia, nie będą akceptowane.